03 - 03 - 2011 - Evenementenbord
Tijdens een bijeenkomst van Plaatselijk Belang voor stichtingen, verenigingen en commissies in november vorig jaar, kwam het idee om gezamenlijke evenementenborden bij de ingangen van Workum te plaatsen. Veel aanwezigen waren enthousiast over dit idee en er is toen een werkgroep geformeerd.
De werkgroep is in januari voor het eerst bij elkaar gekomen en heeft een plan van aanpak gemaakt.
Zo is er gekozen voor 1 bord en deze op een duidelijke locatie langs de N359 te plaatsen. Een eerste ontwerp is gemaakt en daarbij is gekozen om een bord te maken waarbij de activiteiten van 2 kanten te lezen zijn.
De borden worden bij elkaar gehouden door de Workumer toren, als blikvanger.
De activiteiten zullen te lezen zijn op witte inschuifbare trespa platen. Op deze platen kunnen zwarte plakletters aangebracht worden.
Dit bord met activiteiten is in eerste instantie bedoeld voor verenigingen / stichtingen en commissies.
Er hebben zich een tweetal sponsoren gemeld om de opstartkosten mede te financieren. En de overige kosten zullen we proberen te financieren met de jaarlijkse bijdrage van de instanties die mee willen doen. Alleen bij voldoende deelname zal het bord er komen.
Graag willen wij aan alle verenigingen / stichtingen vragen om mee te doen. Op deze manier hebben we het hele jaar door alle activiteiten in beeld, waardoor het nog duidelijker wordt wat er wanneer in Workum te doen is.
Als een vereniging / stichting mee wil doen kunnen zij 2 witte trespa platen (afmeting: 40 x 300 cm) aanschaffen. De borden blijven dan ook in bezit van de vereniging / stichting.
Dit bord kan afhankelijke van het aantal aanmeldingen en het aantal activiteiten in die periode, ongeveer 4 of 5 weken voor aanvang van het evenement geplaatst worden.
De aanschafkosten bedragen € 65,- per set. Dit is exclusief plakletters, want deze dient men zelf aan te schaffen en op te plakken
Door hopelijk veel deelnemers kunnen we de jaarlijkse kosten in de vorm van contributie voor onderhoud e.d. laag houden. Iedereen die in de toekomst alsnog mee wil doen zal eerst wel de aanschafkosten van de 2 witte trespa platen moeten betalen.
Hopelijk zijn jullie net zo enthousiast als wij!
Donderdag 24 maart om 19:30 uur in de Klameare is de volgende bijeenkomst.
Via pb@workum.nl o.v.v. borden of via onderstaande werkgroep ontvangen wij graag voor 24 maart een reactie of jullie wel of niet mee willen doen.
Werkgroep evenementenbord
<< Terug
|